Hej :)

Ja va ute med emilia danielle michaela och hennes syster i helgen. Vi drog till Konrdan och det var fan askul! Inte haft så roligt på länge, jag trodde inte kvällen skulle bli lyckad där ett tag men den blev fan helt toppen. Men dom bästa :) hihi. Orkar inte gå in på detaljer, orkar nästan inte skriva blodd idag ens. Men tog mig i kragen för att vickan gjorde påminnde mig om att jag faktiskt har ett fåtal läsare.

På lördan drog vi till pappas jobb, (restaurangen) Tog en muffins och softa lite. Men drog rätt snabt ner på stan och satt på café huset  med annice och daniella och så vare en massa tungrabbs. Sen köpte jag och emilia chips och åkte hem för att kolla på film. 16 blocka, den va asbra :) Emilia den jäkeln somna i slutet så satt å glodde själv tillslut. Sen kom hames. Så vi gick och la oss.

Idag har vi kollat på Idol och jag har färgat hennes hår. Åkte hem till sala runt 4 och det enda jag gjort när jag vart hemma är att bråka med mamma. åh orkar inte. jajja vi hörs fan.


HAHA säger jag bara, vimmel igen..

Kommentarer
Postat av: vix

höhö ;D

2008-09-21 @ 23:13:50
URL: http://victoriasundvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!