I kissed your brother last night.

Tjabba. Mötte Josse på tåget så satt och pratade med henne till västerås, eller till skolan. Eftersom hon också går på wenströmska. Med annice och Emelie, mina tuna brudar. När jag kom till skolan så hade dom redan avslutat lektionen. Så nu har jag janette och denice suttit och fipplat med deras bloggar. Eller jag har försökt göra om designen på janettes blogg. Det börjar bli snyggt men det är svårt och sitta i skolan och ha alla koder i huvudet. haha

Efter skolan ska ja försöka dra ner mormor på stan och shoppa haha. Jag vill ha kläder ju :) Ska röka nu sen dra på dagens enda lektion. Och vet ni vad lycka är? Det är när man går till skolan och det enda man ska göra på hela dagen är att prova studentmössa! Som imorgon :)


(inte dagens outfit, bara en bild från det förflutna)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej! :)

Du borde verkligen fixa bakgrunden på din blogg...det är omöjligt att läsa ngt av det du har skrivit.

2008-09-15 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!