keep on..

Du är inte den du var förut. Och med förut menar jag inte en månad sen. Jag menar mååånader sen. Folk växer ifrån varandra och det är precis vad som har hänt. Vart tog dom lyckliga dagarna vägen? Vart tog dagarna vägen där man inte alltid hade en klump i magen? Vart tog dom dagarna vägen när jag blev respekterad för den jag var? Vart tog dagarna vägen där allt inte var på dina villkor? Vart tog dagarna vägen när du ringde mig, eller du hörde av dig överhuve taget? När kom allt skitsnack in i bilden? När började jag få höra saker du sagt som jag aldrig trodde du skulle säga? När i hela friden började jag tvivla på oss?

Alltså det är sjukt. Varför har jag tänk på honom hela helgen för? haha drömde att jag låg och sov och vaknade av att jag fick sms av honom. Sickt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!