life is a game

Tjabba! Jag kom upp ur sängen idag :D äre inte otroligt. Men fan Sara skrämde mig när hon sa att dom tar studeibidraget. Jag som skulle sköta skolan så bra dethär året :( Menmen det löser sig alltid. Det är rätt jobbigt att veta att ja alltid kommer ha jobb efter skolan, för då sköter jag inte skolan lika bra. Idag ska vi i allafall ta skolkort, haha! Ush jag vill inte, blir alltid så ful. Men är man ful så är man helt enkelt. Satt på mig ett par chinos och ett vitt linne och en svart tröjja över. Lite skön outfit sådär :) Nu är det en timme kvar tills tåget går, och jag bara hatar mig själv för jag gick upp för tidigt. Men life is life.

Efter skolan vet ja inte om ja skulle säga hej till Niclas åsådär och prata en stund med honom eller om jag drar hem på en gång. Det visar sig. Just nu mår jag absolut inge bra :( Ont i magen, halsen, hostar, nyser. bluäää!

Jag längtar så till fredag! Då ska ja va med Emilia hihi<3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!