old school?


Här är sara och jag när vi gick i 8 eller 9 på hemkunskapen haha! ;)

Det är sjukt hur mycke bilder jag har på min dator? Och jag klarar inte av att markera bilderna och trycka på delete. Att radera alla bilder sen jag var liten är som att kasta bort alla mina minnen. Det är allt ifrån min första bästa vän till min sista pojkvän. Från glada stunder till rena helvette! Bilder som är så hemska så man aldrig mer vill titta på dom. Stunder man verkligen vart stuprak och knappt minns att bilden togs. Även fast vissa av mina bilder får mig att gråta blod, går inte inte att tabort dom. Vissa bilder skulle jag nog må bättre av om dom inte fanns. Men jag trycker på delete en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!