Ops I did it again

Fan jag ballar ur snart alltså! Mitt internet cpar sig hela tiden och min msn loggas in och ut stup i kvarten. Som den gjorde när man var 14. Man bytte namn på msn till typ, "skickar bra låtar"  eller  "jag-skriver-hur-dåligt-jag-mår-så-alla-frågar-vad-som-har-hänt" texter. Sen logga man in och ut 42 gånger så verkligen ingen missa det. Sen skrev ungefär 5 stycken och man trodde att man var hur poppis somhälst? haha.

Adam tensta is in tha town! Yes, ni hörde rätt. Grabben är på konrad imorgon. Synd för er som inte är 18, looosers. Fast jag ska inte gå haha. Pallar fan inte och cashen hänger inte riktigt med i svängarna. Ska ut på fredag med emilia, daniella och så tror jag michaela också. Så det blir till att spara vartenda öre. Eller vad sa jag nu.. Vad spara? Vilka pengar? Jag menar mer, jag frågar inte mamma eller pappa efter pengar nå mer den här veckan så kanske jag får extra mycke till helgen. Men det kommer typ låta, in your dreams att du får pengar. Men det är värt ett försök. Jag kan ju inte sitta inne  i helgen i allafall. Som jonas sa; Gör nå annat än festa då :)? Men haha, jag har kommit på att jag har typ inge liv. Mer än att festa, shoppa, äta, vara med kompisar och gå i skolan. Har lixom ingen dold talang som vissa andra tuuurbarn har. Som jonas tex. som sjunger. Han kan ju repa med bandet på helgerna. Men vad ska jag göra? Kan inte ens komma på något, för det finns inget. Mer än att ruttna framför alla familje-program? Nej det är som att sitta och lyssna på "killing me softly".. deprimerande.



Kommentarer
Postat av: Anton

adam tensta är sämst live

2008-09-02 @ 23:46:38
URL: http://klockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!