oth

nu har jag kollat klar på one tree hill :) Och det är bara för bra. Snälla lucas, du och peyton hör ihop. Det är många som inte inser att dom passar ihop. Det går upp och ibland ner. Så långt ner att man börjar inbilla sig själv att man inte länge är kär i den personen som man älskade med hela sitt hjärta. Även fast allt gick snett, så vet man innerst inne att man hörde ihop. Vissa orkar ljuga för sig själva, lådssas älska någon man igentligen inte är menad att vara med. Jag vet vem som är den rätta för mig :) Och en dag kommer våra namn stå skrivet i strjärnorna.

Nu ska jag äta chicken med min mamma och min brossa. Tror jag ska kolla på coyote ugly sen, det är trots allt en av dom bästa filmerna jag vet. Och man lider absolut inte av att se den en gång för mycke. Och E om du läser, jag ringer inte, du får :) hihi.

fuck min lampa har gått sönder, alltså bara glödlampan. Orkar inte byta men det fan kolsvart. Intresseklubben har sammanträde va? :D

Och snart är det bara 1 månad kvar tills jag bor mitt i stan i älskade jävla västerås. Även fast jag hatar staden så himla mycke, är jag så otroligt glad att lägenheten är våran. Vi får till och med flytta in våra saker redan nu. Och redan nu kan jag börja sova över där i smyg kanske? huhu

Äntligen börjar allt falla på plats på något sätt. På något sätt är jag gladare än förr :) Det fattas bara en sak och det är du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!