sometimes I run, sometimes I hide and sometimes I'm scared of you..

Fan vad tråkigt det är att vara hemma en hel dag. Jag kan ju tydligen inte sova längre än halv 2 på dagarna nu mera så vad ska man göra då? Nej, det kommer bli skola för hela slanten i år. Bara man kommer in i duschen så går allting som smort sen! 

Idag är det idol :D Del 1 av 25 :) woho! Det är alltid roligast i början när alla gör bort sig. Sen är det inte så roligt att kolla. Eller jo det är det väl. Men man garvar inte lika mycke då. Jag älskar när folk gör bort sig. Det är det bästa som finns! I måttlig mängd kanske.

Alltså det är så kul. Jag såg en snygging på bussen till skolan förra veckan tror jag det var. Jag visste ingenting om honom mer än vilken buss han brukade åka. Jag berätta för daniella att jag hade sett värsta snyggingen och att han gick på min skola...

daniella - Okej.. vad heter han då? :D
fanny - Det vet jag inte, men det visar sig :)
daniella - Haha fanny e back on track hör jag!
fanny - eh vad menar du nu ;) haha
daniella - okej vi får se hur lång tid det tar innan du vet allt om honom? :)
fanny - ah, men det kommer jag ju aldrig göra. Vet inte ens vad han heter lixom.
1 timme senare möts vi igen
fanny - eyyyy jag vet vad han heter :D haha.
daniella - men fyfan, vad var det jag sa? :)
fanny - och han går i den klassen och bor där :)
daniella - säger ju det, att du skulle veta allt om honom snart
fanny - haha men han vet kanske inte ens vem jag är.. hm
daniella - men är fanny back on track vet vi ju att du tröttnar om en vecka!
fanny - neej, tyst! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!