sometimes I wonder is this life really for me

Kunde inte somna igårkväll. Kunde inte somna alls faktiskt. Eller jo jag somnade runt 3 och jag skulle upp vid 5. Det gick inte, det blev ingen skola idag. Jag missade nog ingenting speciellt. För restaurangen var inte öppen idag. Vi skulle bara gå till halv 12. Suttit och kolla på film hela morgonen. P.S I love you hette den. Hur fin somhälst. :)

Snart kommer dagen. Jag vill inte att den ska komma. Jag minns datumet och månaden så väl. Det är och kommer förbli inristat i mitt hjärta. Kan inte göra något åt saken. Men jag vill inte att den ska komma. Att tiden går så himla fort. Men jag antar att den gör det när man har roligt. Åh, önskar att jag bara kunde spola fram tiden när den dagen kommer. Eller trycka på delete. Någonting, bara jag slipper dom 24 timmarna på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!