sweet dreams

Nu lilla gumman ska du få ett inlägg. Det är 1 person som suttit och glott in och ut på min blogg 18 gånger nu. Märker du inte att du är pågränsen till desperat? Är mitt liv ditt liv? Består ditt liv av att veta vad som händer i mitt liv? :) Börja inte förfölja mig bara, det skulle bli lite jobbigt. PUSS på dig :)

Har suttit och pratat med en och samma sötnos hela kvällen. Men den lilla sötnosen gick och sov för ett bra ta sen så jag kanske skulle ge sängen ett försök jag med. Finns inte så mycke mer att göra. Ska våga mig ner på nedervåningen också för att röka. Men jag är så sjukt mörkrädd så får se hur det går. Sen jag var ungefär 11 har jag alltid haft en tvångstanke i huvudet när jag gått upp för trappor i mörkret. Och det är så att så fort ja sätter min fot på första trappsteget så räknar jag från 10 och neråt. Och innan jag är på 0 måste jag va uppe. Om jag inte är det blir jag skjuten. Jag räknar ju alltid i den takten jag springer så hinner alltid upp, men fortfarande lika livrädd. USH! Måste sova ensam hemma också, jag vill inte vara mörkrädd längre :( Fan pappa, du skrämde livet ur mig när jag var liten. Det var såhär att när hela min familj bodde tillsammans, så bodde vi i ett hus med jätte stora fönster i vardagsrummet. En dag när jag hade duschat (jag var 11 år) så gick jag och satt mig för att kolla på tv med min lillebror. Då smög min pappa ut med en sånhär genomskinlig strumpbyxa på huvudet. Så hoppade han upp på fönstret och skrek. Och jag skreeeeek så in åt helvettte och vågade aldrig sitta där inne ensam på kvällarna längre, haha. Jag har fått men för livet haha!

nej nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!