Theres to much to proove,

and Sometimes i wonder what i really have to lose..

Fick tuppjuck klockan 7 och började städa åt mamma. Såg en film som hette rich kids och det var fan helt sjuk. Föräldrarna ägde egna företag och restaurangen och sånt shit och deras barn fick massor av pengar varje dag. Det var inte kul att kolla på. Skulle aldrig vilja bli en sån unge. Även fast det är vad många drömmer om. Men ush det var hemskt. Det gick riktigt illa för dom allihoppa. Festerna slutar med att dom knarkat för mycke och vaknar upp på sjukhuset. Men har man pengar och mår så jävla dåligt för det enda man får av sina föräldrar är pengar då förstår jag att man vaknar upp där en vacker dag.

Imorgon så är jag bjuden hem till emilia för att äta tacos :) mums! Vi ska hem till hennes pappa. Efter det blir det supa tror jag, men vet inte vart när och hur. Men det löser sig alltid. Ska träffa pappa imorgon efter skolan också när han har tid. Han skulle köpa lite kläder åt mig som jag behöver, för ska nämligen jobba på lördag antagligen :) Blir bara ett par timmar från 1 till 5 ungefär. Servera lite. Tror det bara var vuxen-kalas. Men det var kravet på att jag skulle få pengar till helgen, så valet var ju rätt enkelt. Jag jobbar! Fuck allt har blivit annorlunda nu. Innan han hade restaurangen hade han inte så mycke mer att säga än att ge mig lite pengar, nu kör han med värsta hoten HAHA! :) men klart jag hjälper pappsi.

You don't know what you got till you missing it a lot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!