tradera

Huh, fattigt att kolla kläder på tradera? (läs: ni som köper kläder på gina ska defenetivt inte öppna käften, kläderna där är minst lika billiga) Nej tycker jag inte. Det handlar inte om att man inte har råd med kläder, det handlar om att hitta det ingen annan har. Så fuck off med alla tankar kring tradera. Har hittat en sjukt snygg jacka, fårse om den blir min.

Åh det är fortfarande ingen som vill ha mina svarta BB-kängor märker jag? Nej men strunt it då :) Blev ingen shopping med mojmoj idag, hon var inte hemma :( Menmen kanske blir imorgon istället då före skolan. Eller "skolan", ska somsagt prova studenmössa vid 3 sen hem igen. Väääärt.
Old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!