tröttis

Jag är så trött :( Vill inte vara det. Vill ju sitta och prata med alla på msn. Kan inte gå och lägga mig i sängen för att kolla på tv för då kommer jag verkligen somna. Förresten fick nyss reda på att oth var idag klockan fyra och jag missade det. Kan ingen påminna mig kanske? Nu är det missat i allafall. Jag är så trött så jag inte ens vet vad jag ska skriva om idag. Imorgon har jag i allafall religon klockan tio, efter det skulle alla till sjuksyster, har ingen aning om vad man ska göra. Hälsokontroll tror jag visst det hette. Efter det ska alla mötas i restaurangen för att snacka om apu och prata med läraren en och en om vad man har satt upp för mål för i år. Och efter det får vi väl antagligen sticka hem. Kanske ska ringa emilia och kolla om hon mår bättre så kanske det blir en sväng med henne på stadens alla gator.

Vet ni nån affär eller hemsida med snygga spetskläder? Jag är helt såld på en klänning och funderar starkt på att klicka hem den och kolla om den passar. Men ska tänka på det i nån dag till :) Och om ni vet några snygga pälsar? :) + svarta känger. Som dom som jag sålde på min blogg för ett tag sen om ni minns dom. Jag älskar dom, men dom var för små :( Fan ge mig pengar nu så jag kan shoppa in allt jag behöver.

tack för du ringde idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!