värsta natten

Verkligen värsta natten jag vart med om på länge. Jag somnar i ungefär 40 minuter och sover djupt nivet. Sen skickar Max sms och jag vaknar. Men jag fattar inte att jag vaknar av sms:et först, jag tror att jag vaknat av mig själv enda tills jag skulle kolla hur mycke klockan var och jag såg det. Iallafall så försökte ja somna om, och då var klockan 00:40 men det gick inte, så jag låg och vred på mig enda tills klockan 2 och det fanns bara tre olika tankar i mitt huvud, 1Undra vart jag ska sova efter krogen på fredag? 2 Åh han är så fin, jag vill bara ha han.. 3 åh, nu håller jag på att somna. Och varje gång ja tänkte så, så blev jag pigg igen. Och jag fattar absolut inte varför jag är hur pigg somhälst nu på morgonen. Jag borde inte vara det tycker jag. Men det är ju bra, första gången jag tar 7 tåget till västerås det här läsåret :)

Undra om vi har susanne eller sara i serveringen? Jag har faktiskt ingen koll och det är skämmigt. Men det visar sig alltid. Och jag längtar asmycke till vi får äta vad kockarna lagat för mat. Mums, det är fan bäst på hela dagen. Massa efterrätter haha.

Jag har varkligen, absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig idag. Jag orkar inte ha jeans, leggins har jag haft två dagar i rad och mjukisar kan jag väl kanske bara utesluta, orkar inte varra luffare ;/ Då är det klännig kvar då? :D Haha eller inte. men Vi hörs efter skolan för nu har jag lite brådis tror jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!