when im gone i hope theres someone savin' you.

haha, tror ni det blev innebandy eller? nejnej. Missade halv 5 bussen så det blidde ingen träning. Och hur ledsna var vi inte över det :( buhu, noot! Nej men det skulle väl vart roligt att träna. Men inte när man är bakis och inte när man jobbot 4 timmar fast man varit bakis typ. Inte för att jag jobba men det var nog jobbigt att andas överhuve taget.

Nu är jag hemma i sala. Blev att åka hem istället för att sova hos emilia. Skönt att komma hem ett tag också. + att jag bara hade festkläder med mig typ så behövde andra kläder också.

Ska kolla på film klockan 8 och försöka somna efter den. Mobilen lever hööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!