your tears makes me smile :)

Kollade på filmen jag tankade, den var hur bra som hälst. Så det blir inge spö för hans del, kanske en liten brottnings-match bara. Skulle kunna sätta på filmen och glo igen. Men det känns lite onödigt. Vet inte vad jag ska göra nu, är inte ett dugg trött. Men jag hoppas verkligen jag somnar tidigare än igår :( Imorgon ska vi mötas utanför hemköp 11:40 för att sedan gå på promenad på hälsopedagogiken, känns väldigt värt att gå upp för en sån sak. Men vad gör man inte.

I helgen blir det annice för fulla muggar. Eller på fredan fetto-kväll som jag snacka om och på lördan blir det kanske utgång eftersom sötisen fyller 18 år på söndag :D Ingen hindrar oss efter 12 alltså :) Hoppas emilia är på också. Men när bangar hon lixom :) Det är så skönt att slippa alla 91:or huhu. Okej inte alla, men dom flesta. :D

Sagt det förut och jag säger det igen, dina tårar får mig att skratta hahahaha :) Cry me a river baby.

Eriiiik e bäst :) huhu
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!