Gonna free fall out into nothin'

Haha jag är så jävla rolig jag :) Nu är det faktist på riktigt så att det var någon filur som hade ramlat i ån idag i västerås, fråga mig inte hur det gick till. Trött på livet kanske? I allafall så sa jag det till mamma sen så tänkte jag ljuga lite mer bara för det var apri haha (A)

Jag - Det var någon som ramla i ån idag :S (talar sanning)
Mamma - Jaha va det.
Jag - Ja det var massa poliser, ambulandes och sånt där.. (talar sanning)
Mamma - Men gud, oj!
Jag - Sen hade en barnvagn åkt i samtidigt med två bebisar i :O
Mamma - MEN GUUUUD :O
Jag - ASGARVAR! (kunde inte hålla mig)
Mamma - Men varför skrattar du fanny :@ det är ju inte kul någonstans..
Jag - Men ser du inte det komiska i det hela? Haha två bäbisar i vattnet? hahahaha
Mamma - MEN FANNY!
Jag - April April (A) men det första var sant hihi.

Sen lurade jag Daniellas farmor också men då var det egentligen ännu lättare att förstå att jag skämta, =/
Jag - Det var någon som ramla i ån idag :S (talar sanning)
Daniellas farmor - Nemen :O
Jag - Ja det var massa poliser, ambulandes och sånt där.. (talar sanning)
Daniellas farmor - Oj.. =/
Jag - Så låg det en älg och flöt där också :S
Daniellas farmor - Nemen hade den flytit med?
Jag - HAHAHA.. =/ april april ;)

Nej men fyfan vad dead jag är alltså. Jag som kanske skulle till Pluttan idag för att dricka för halva priset. Tur i oturen att jag inte gick dit (A) :( Tur för att jag skulle somnat stående på dansgolvet, otur (det är en hemlis) :) hihi. Nej nu tänkte jag slänga upp mina köp så jag slipper göra det sen :)


Här är mina nya älsklingar (strumpbyxorna).

 Och äntligen en transparant top(!) :)
Tog bara ett snabt kort, blir fint med kavaj över :)










Kommentarer
Postat av: Emma A

vart är din transparent top köpt någonstans :)?

2009-04-01 @ 21:57:03
Postat av: Anonym

jag undrar också vart man får tag i en sån där topp :) vart finner man dom? Puss och ha en fin dag!

2009-04-02 @ 23:12:19
Postat av: fanny

Alltså, min kommer ifrån lindex men tror inte den finns kvar. Men jag tror det finns på monki men inte säker.. :P

2009-04-02 @ 23:20:40
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: sofie

Du är hur söt som helst!

Vart har du köpt strumpbyxorna? :-)

2009-04-03 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!