heldag med la familia

Typ haha. Praktiken gick finemang! Riktig rolig sak som hände, eller egentligen var det väl inte alls kul, men med min humor så, JO! haha. Efter praktiken åkte vi först till erikslund jag pappa och karolina och kolla lite, men hitta inte något speciellt, bara ett par helt vanliga svarta leggins. Behövs ju alltid. Sen drog vi in till stan, och där hittade jag ett linne.. det fick jag av Karolina :D Skit schysst jö. Sen gick vi in på lepold o blom och där hittade jag världens snyggaste skor. SKA HA DOM! Kosade 3 tusen dess värre. Men ska tvinga pappa pejja halva (A)! Får ju lön imorgon, både han och jag. Kommer gråta blod och drömma om dom annars. Nej, dom är mina fötter värda, helt klart. Åh, 3 tusen kunde dom inte kostat i allafall 2? Nej, ska man vara fin får plånboken lida pin. Efter staninen drog vi till en kina och åt mat, gottis :) Nu ligger jag här och är smått död. Vet inte vad jag ska göra, kanske är nått bra på tv? Håller aldrig koll på sånt längre. Sen kanske träffa tobbe efter han vart på krogen men det är baaara om jag är vaken, orka egentligen haha (A) Men jaja, fårse, kanske är skitpigg just nu. Är ju grannar typ så det är ju inte så långt.

tror jag ska börja avsluta med ett ordspråk på inlägge, kör på en gång ;)
Kärleken går dit den vill och inte dit den borde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!