Riktigt jävla förbannad

Blir så jäääävla frustrerad. Pappa kommer hem en gång i veckan ungefär (idag kom han hem). Han sa att han skulle äta med mig och vara med mig ett tag för att Karolina skulle bort med jobbet eller nått sånt. Dom lämnar lägenheten tillsammans, han går till affären och hon någon annan stans. Sen ringen han och säger att han ska äta med henne istället. Då har hon säkert sagt att hon inte vill äta ensam, och vill ha sällskap av pappa. Fattar inte varför ALLA tjejjer hur snälla dom än är alltid ska försöka ta ifrån pappa och dotter/son tid. Känner dom någon slagt avund? Blir dom svartsjuka för att killen (pappa) spenderar tid med andra än henne? I DON'T GET IT. Yes, jag tycker om Karolina, hon är pappas bästa tjej (hitintills). MEN, när det går till en längre tid, tror dom att dom kan pinka in sitt eget rivir på något sätt? Hallå, det funkar inte så? Och om dom fattar att det inte funkar så då tar dom med sig killen hem till sig istället. ALLTSÅ... jag är så arg så att jag gråter. Skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!