sverige, fem toasters!

Sverige, eller snarare Västerås ligger fan på topp idag. I allafall när det gäller vädret :D Jobbet gick skit bra idag, fast Johan jobbade och a, har inget att säga om honom. Ett ord kanske, eller två, lat och sur. Orkar inte med sånna mänsikor, vad gör dom i den här branchen? Hamnat fel har dom i allafall. Så kul, det är en massa tjejjer i min ålder som sökt jobbarjobb på falkenbergska kvarnen och pappa frågar alltid mig om jag vet vilka det är och om dom passar för jobbet hihi (A)! Så lägg på ett smile när ni ser mig så har ni säkert sommarjobb ;) haha skojja. Men Lisa Söderbeck min kompisar hon kommer säkert få jobb där, fan vad kul vi kommer ha!  (hoppas i allafall hon kommer jobba med mig, men inge säkert än men).

Nu sitter jag och kollar på tv och  ska vänta på att Daniella slutar jobba. Hon slutar klockan 7 så det är ju ett tag kvar :( Sen skulle Emilia gullan höra av sig runt 8 när hon slutar jobba så ses vi säkert i allihoppa, var länge sen :) Ska försöka få tag i annice också :D Sen tog jag med mig kycklingspett från restaurangen så kanske vi kan köpa en melon å lite smått och gott. Så drar vi en "sommar-middag" vid hamnen eller i parken. Tänkte dra med mig vattenpipan också, inte för jag har någon koll på hur en sån fungerar men HAHA. Någon som vet? ;)

Some old pics:


Såhär såg jag ut i håret precis när jag färgade från svart till ljust


Här går jag i andra ring :)


Första ring haha!



förra vintern :P

Kommentarer
Postat av: vickan

"sökt jobbarjobb på falkenbergska kvarnen" snyggt ;)

2009-04-07 @ 00:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!