baby n' me


Är det inte typiskt bra vänner att råka sätta på sig samma kläder? Det har hänt så sjukt många gånger att jag och mina vänner har kommit till skolan i ungefär samma "outfit". I skolan spelar det väl ingen roll men när man kommer så till krogen är det lite smått pinsamt, men whatever :)

Svimma inte nu men gissa vad jag har gjort idag då? Jag följde med dom andra ut i skogen och plocka svamp och blåbär. Kors i taket säger jag bara. Men jag har en liten dold talang där alltså. Jag vet ungefär vad alla svampar heter och vilka som är ätbara och inte. Jag och min mormor plockade jämt svamp förut. Från jag var jätte liten tills jag kanske var 13 år :) Så dom andra fråga mig hela tiden vad svamparna hette osv. rätt kul :)

Ikväll så tänker jag fanimej stanna hemma. Daniella ringde för ett tag sen och kolla om jag var på. Men nej, inte ikväll I think. Då ska det ske ett mirakel som både ger mig kraft och gör mig fräsh. Så det blir jordgubbar och film nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!