Läggdags!

(tagen bild, minns bara inte var)
Snygg iaf :)

Ni hittade ju mig @ gränden ikväll. Även fast vi ungefär pratar om precis samma saker och precis samma killar varje gång vi är där så blir det aldrig uttjatat haha. Det blev en latte och en vitamin wells. as usually. Sen blev det en halv pizza var på sture när maggen började kurra. :) Vi orkade därimot inte stanna till klockan tio idag som det annars alltid brukar bli. Träffade (somvanligt typ) pontus och hans kompis när vi var påväg hem.

Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Och vi (eller kanske ska säga jag) kom på att jag har fan inte haft "riktiga" känslor för någon på drygt ett och ett halft år. Jisses? Haha, men jag klagar inte. Skönt att vara bekymmerlös? Fast å andra sidan är det inte bara bekymmer heller. Men men, "när den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvet säga vad det vill" :) Det är mitt motto när det gäller love.

Jag som kommit in i en riktig jobbfas börjar nu känna mig sjuk. Inte kul och inte bra :( Känner mig hängig och har ont i öronen och huvud. Men kanske är bättre imorgonbitti för nu tänkte jag sova. Ska bara ta en kvällcigg på ballen och sedan borsta gaddarna.

Skänker en till tanke till mina nya skor som jag mer och mer insett hur mycke jag älskar. Dom står på golvet framför mig och bara är så snygga som dom kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!