lite kort

Tjabba :) Tänkte bara uppdatera lite kort innan jag drar från restaurangen. Har vart här i flera timmar och bara pratat och varit sällskap. Ritkigt skönt att kolla på när andra jobbar faktiskt, kanske borde åka hit lite oftare på lediga dagar ;) Haha, nej skojja bara. Snart ska pappa jag och karolina åka och storhandla. Dom ville tydligen ha med mig, hoppas dom inser att kvittot kommer vara på den dubbla summan än om dom hade åkt ensamma.

Senare blir det nog att träffa camilla och några gräbs. Om vi kommer på något att göra dvs. Annars blire en lugn hemma kväll. Jobbar trots allt imorgon. I köket faktiskt. Dom ville ha hjälp :) Och jag kan ju det mesta lixom? ;) ha-ha-ha. not. Robin fick göra om vaniljpanacottan jag gjorde härom dagen. Skyll dig själv säger jag bara. Misslyckas man med snabbmackaroner misslyckas man nog med det mesta i matväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!