måndag går på reapet tills helgen

Är det så att vara vuxen? Samma vanor hela tiden tills man får en gnutta fritid på helgen, om ens det? Det ser lixom ut såhär.

Duscha på kvällen innan man lägger sig. Ha ap-svårt att komma upp på morgonen men kommer upp runt tio (börjar elva). Går in i badrummet, kollar sig i spegeln. Blir livrädd! (haha skojja). Fixar sig lite smått. Sätter upp håret i en tofs. Slänger i sig en macka. klär på mig. Springer iväg till jobbet, är alltid där i tid. Jobba arslet av sig till klockan 4 halv 5. Åker hem, man är sjukt trött så att hitta på något är inte så lockande. Kolla på tv, sitter vid datorn, möjligtvis träffar en kompis men inte allt för sent. Duchar och går och lägger sig.

Så egentligen, någon dag när jag inte hinner skriva blogg, då kan ni gå tillbaka till detta inlägg. För det är troligtvis det jag gör om jag inte är ledig :P Nu är jag vid punkten, äter en macka! måste gå om tio minyyyter. heddådådåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!