my bad

Sorry för usel uppdatering dom sista dagarna, ointressanta texter, inga bilder, ingen dagens outfit osv.! Men jag har verkligen inte pallat. Har vart ute å flängt som en galning känns det som. Är jag inte på grönalund och åker karuseller är jag på jobbet och serverar och är jag inte där är jag förmodligen med mina buddies. Om inte annat tar jag vara på den lilla sömn jag hinner fånga. Igår somna jag runt elva och det är ett mirakel. Och jag hade faktiskt sovit nu också om det inte var för en liten Tobias som ringde nyss efter ha vart ute och flängt på krogen. Så nu är jag pigg och konstigt nog mår jag illa, vet inte varför :( Ska sätta på top model och försöka bli trött igen. Kollar på avsnitt som inte kommit till sverige än så det är grymt spännande! Lovar att jag ska lägga in en bild på vinnaren så fort jag har kollat klart hela programmet, mohaha.. blir ni arga då? Imorgon känner jag för bilder, dagens outfit, och ena med det tredje så kanske blir lite bättre uppdatering då. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!