skönheterna själva.



Såhär såg skorna ut som jag pratade om tidigare. Dom fanns kvar i min storlek och nu är dom mina! Fan vad glad jag är :) Sjukt snygga. Kostar 500kr och finns på DinSko, helt perfa! Jag känner mig aslång i dom haha :)

Tänkte skriva lite saker jag bare MÅSTE köpa när jag får min feta lön nästa månad:

• Leggins med skinndetaljer. Hittat ett par skitsnygga verkligen.
• En pälsjacka, har kollat in en men det är bra att jag får min lön om ett tag för då kanske det dyker upp lite fler alternativ och att jag inte köper första bästa bara för att det kliar shopping i mina fingrar.
• Ett par uggs. Kanske inte världens snyggaste skor, MEN så sjukt skönt att strosa omkring i på hösten.
• En grå blazer, (kavaj). Letat länge men inte hittat någon, bara sätt sjukt snygga på bilder och folk på stan. Vet ni någonstans det finns en snygg variant?
• En stor fet hallsduk att gömma näsan i, i höst/vinter.
• Någon snygg väska om jag hittar.
• Någonting jag verkligen vill ha är Levis 501 jeansen som Elin kling har designat. Är helt förälskad i dom. Så snyggt blåa och som pricken över i:et har hon sytt dit "vadderade kuddar" på knäna i mocka. Det låter snyggt, det ÄR snyggt. Men tyvärr finns det bara en begränsad upplaga. :( Kostar 1300


Kommer inte på något mer just nu men kan lova att listan kommer bli dubbelt så lång när jag väl går på stan haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!