sweet dreams

Underbara drömmar. Drömmar som redan varit verklighet men det spelar ingen roll att dom spelas upp i min sömn igen :) Det var väldigt svårt att slita sig ur dom och hoppa in i duschen imorse. Hoppas verkligen inte mina sömnproblem är på väg tillbaka för jag orkar verkligen inte ligga vaken halva nätterna. Men det var bara kanske igår jag inte kunde somna, hoppas på det. Nu är jag i allafall färdig för att åka. Eller ska slänga på mig kläder bara. Lyckades flirta till mig att börja en halvtimme senare. Gick ut som en zombie och fråga "jag jag inte få börja nio... :'(" Pappa kolla lite wierd på mig och förstod att det var bäst haha. Ska ju vara i köket idag, skit tråkigt. Man ser inte en kotte ju. + att Robin kommer köra med mig somfan.. men jag lyssnar ändå inte det honom :) (hör du det?!) hah (A).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!