va dig själv, det finns redan så många andra.

Du är en riktig wannabe, bara så du vet.
haha. (alltid kul när man uppskattas dock, mohah)

Nu ska jag lägga mig och kolla på film, jag håller på att bli sjuk känns det som :( fan jäkla skit alltså, kan jag ha blivit smittad tro? ;)

Jag vill inte att Daniella ska jobba :( Hon jobbar kväll, imorgon också. Jävla bajsunga. Men i helgen är honi iaf ledig och då får vi väl ta och hitta på något roligt. Hoppas emilia är ledig också.

Skulle ni flytta till norge och jobba om ni fick chansen?


Det finns bara en av mig och det är jag!


Pappa och Hanna (karolinas kompis)


Karolina :) (pappas tjej)


Pappa och Karolina :P (inne i dimman...)


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh va fin du blev i brunt hår!! :D avis jag blir.. vill också

2009-08-06 @ 20:58:07
URL: http://sandraevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!