Sometimes the people you love the most leave, they leave because their scared they might love you back.

Hej :) Har precis duschat, ska fixa mig lite snart. Börjar halv 4 så har gott om tid på mig. Inatt har jag sovit mycke och väldigt skönt..vad nu det kan bero på hehe ^^, Slutar nog rätt sent idag men nu är jag utvilad och pallar det. + att brandmännen kommer haha. Alltså egentligen vad äre för speciellt med brandmän? Det var tio stycken som åt vanlig mat på restaurangen för ett par månader sen och dom var varken snygga eller vältränade. Men iof nu har vi sjuttio stycken att kolla på tjejjer haha! Japp och pappa har bestämt att det bara är tjejjer som jobbar ikväll. Blir nog, tess, lisa, camilla och jag :)

miss it alot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!