berg&dalbana.

Allt är upp och ner & allt och ingenting just nu. Allt är underbart samtidigt som det är smärtsamt. Men ska ta vara på det goda i livet och låta det mindre bra glida ur mig sakta men säkert.

Har jobbat mycke på sistonde och inte vart hemma på malma på nästan en vecka. Festat onsdag, fredag och lördag och verkligen tagit vara på min lediga tid med kompisar :)

Igår så var jag först med justina och thilda hemma hos t. Sen så mötte vi upp Sandra och tog ett glas vin på tabazco. Sen gick vi vidare till Silk där det var trubadur :) Och dom som spelade kan man väl säga att jag kände. Serverade på en fest (julbord) som Andreas hade och där spelade ett band som vi hängde lite med tills Andreas skjutsade hem mig. Och det var dom som var på silk igår! Så självklart säger dom i micken "nej men där är ju du ju, tack för senast ;)" & "ja ni andra får tro vad ni vill" haha.. jaja, det får dom väl göra.

Sen gick i allafall jag och t till donken och träffade på lite andra. Så träffade Thilda en kompis som heter Joel som tom jobbar med på ica lagret och det slutade med att jag och Joel satt och pratade till halv 4 på natten på kall bänk. Men vi hade väldigt mycke att prata om och han är egentligen bara den enda som förstår mig även fast vi inte känner varandra. Konstigt det låter va? Men så äre, eftersom vi känner samma personer på ett sätt. Och det jag fick veta igår vill jag inte ens veta om det är sant eller inte så jag låter det stanna här. För mig känns det nog lättare att ha allt som ett stort frågetecken än att höra sanningen. Kan bara säga att du är en sån patetisk människa så det är inte sant :)

Kom i säng runt 4 igår och precis när jag lagt huvudet på kudden får jag ett sånt sött sms. Då blir man glad. När någon annan människa tänker på en på en sån konstig tid på dygnet :) Idag har jag bara vart hemma. Ätit lite pizza med pappa och karolina :) Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på uppföljaren till män som hatar kvinnor. :)

Och nästa år åker jag nog till Mallorca i två veckor och bor i ett hus med Thilda :) Men det tar vi när det börjar närma sig istället :) haha

Kommentarer
Postat av: jonna

hus? mallorca? vart i mallorca :)?

2009-12-13 @ 22:47:43
URL: http://dandruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!