du håller mig kvar i något jag lämnat för länge, länge sen..

Brukar du...
...peta dig i näsan?
skulle aldrig ske, haha.
...titta på dig själv i spegeln? Länge och nogrant.
...gnälla? Nja, jo kanske ibland då, när jag inte får som jag vill haha.
...skrika? Nej, tycker inte om när folk skriker.
...sova? Japp, men mina sovrutiner har blivit mycke bättre på sistonde.
...ha ångest? Ja, när jag ibland slänger ur mig lite för sanna åsikter.
...skada dig själv med flit? Nej verkligen inte.
...ta mediciner som du inte borde ta? Nej.
...vilja dö? Ah just nu vill jag bara skjuta mig själv. (bakis)
...drömma mardrömmar? Nja, jo ibland kanske.
...drömma sexdrömmar? Nej det brukar inte ske.
...ta droger? Nepp.
...försöka vara annorlunda? Är mig själv, inte som någon annan. Så kanske annorlunda?
...klä dig i svart? Absolut, alltid.
...gå till kyrkan? Nej.
...gå i skolan?
Nej, tagit studenten.
...röka? Japp, men trappar ner till nyår och 2010 önskas bli rökfritt.
...ha sex? Yes, va ett tag sen dock.
...ljuga? Nej, det ät väldigt sällan.
...hata folk? Ogilla kanske, men hatar ingen.
...lita på folk? Nja, det har jag rätt svårt med. Mamma litar jag på :)

Vem...
...saknar du?
Ja det är väl "baby".
...vill du döda? Men usch, ingen.
...rörde dig sist? J
...vill du slå? Väderguden.
...kysste dig sist? Personligt.
...vill du kittla? D
...kramade du sist? J
...vill du prata med? Min farmor och farfar kanske.
...skrek du på sist? Säkert min bror
...vill du vara som? Mig själv
...sårade dig sist? Inte ens värt att nämna här.
...vill du bli galet full med? Camilla ofc, ingen festar som oss.
...gjorde dig riktigt glad senast: Han och alla som gjorde min kväll igår :)
...fick du sms från senast: J
...ringde dig senast? Camilla :)
...är snyggast på jorden? Oj, det varierar haha.

Har du...
...för många vänner?
Nej, har därimot dom bästa!
...förföljelsemani? Nej, huh?
...tvångstankar? Några ja.
...någon annan psykisk sjukdom? Nej.
...någon fysisk sjukdom? Nej.
...någon skada: Nej, inte vad jag vet i alla fall.
...färgat håret? Ja, färgar det igen den 28. Förslag?
...brutit några ben? Nej, aldrig.
...några piercings? Naveln.
...egen dator? Självklart.
...bra självförtroende? Jadå.
...kysst någon? Har hänt.
...sagt jag älskar dig till någon idag? Nej.
...bjudit ut någon? Nej, haha.
...varit kär? Ja det har jag.
...dumpat någon? Japp.
...stulit någonting: Japp haha, fast länge sen.
...lämnat landet? Ja.
...tuttat eld på nått? Säkert.
...gjort något olagligt? Mja.

Hur...

...går du? Tar fram ett ben i taget.
...svarar du i telefonen? "Ah hallå", "Ah hej det är Fanny" eller "tja"
...fördriver du tiden? Framför datorn.
...mycket pengar har du? Så det räcker
...tjänar du pengar? Genom att jobba som servetris.
...ofta diskar du? När det behövs.
...ofta städar du? Samma där.
...många stör du dig på: Det är nog rätt många.
...Ofta träffar du din familj? Rätt ofta :)

Tror du...

...att du kommer bli något? Självklart!
...på gud? På vem?
...på rymdvarelser? Nja, kanske.
...att folk tycker om dig? Japp :) Dom som känner mig.
...på ett liv efter detta? Ja, hoppas!
...att fiskar kan tänka? Ja..
...att du kommer leva länge? Tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!