fucking awsome!

Kvällen börja med att mills tog en tarre till Oscar på gryta. Vi var först på stället så vi satt och snacka lite och surpla vin haha. Sen kom Tessan och Elin och inte långt efter Joi. Då trivdes nog oscar, ha-ha-ha. Sen kommer alla andra killar som Adam, Hampus, Davve, Simon, Zacke osv. Vi parta loss där med deep talk blandat med skratt och nyårsplaner. Sen tog vi tjejjer en taxi till stan och där splittrades vi eftersom jag och mills gick in vip, hihi. Sen när vi väl är där så är det knappt någe folk till en början? Whats up med det lixom. Så vi snacka med en vakt så han fixa att jag och camilla fick gå ut till donken och ta en hamburgare hahaha. Men sen när vi kom tillbara då kan jag säga att det var kö. Vanliga kön slingrade sig runt hörnet mot stan och vip kön var inte heller kort! Camilla och jag går fram till vakten och dom släpper in oss före vip haha, sånt händer bara oss. Vi lyckas alltid på något sätt, det är därför vi har som roligast.

Nu därimot var det fett med folk, vi gick och köpte en champagne flaska och satt oss vid Tobbe och Duda och deras sällskap. Stod nämligen 6 champagneflaskor till där och "lika barn leka bäst" brukar man väl säga? ;P haha. Sen var det spårat heela kvällen ska jag säga. Gjorde dock inte så mycke mer på slutet än att prata med Jimmy. (lovar er att det är världens finaste/snyggaste/vackraste kille) hahaha. Eller jag tycker det i allafall. Hur töntigt som helst att säga men våra blickar har mötts såå många gånger på stan i flera, flera år men vi har inte vetat varandras namn eller någonting, as drygt. Jaja, det var bara kul att vi prata äntligen. Sen så gick vi två till Pitchers och träffa Camilla och oscar och gänget och Tobbe, jocke och phille the rockstar ;) Så satt vi där ett tag och drack vatten haha och kanske en liten puss (A). Sen hoppa vi in i en taxi för det var snöstorm och ja tänkte inte gå till blåsbo i det. Så hoppa vi av vid mig ungefär :) Då gick jimmy vidare till någon efterfest och jag gick hem och sov :) Huuuur bra kväll? :D

Nu ska jag keeka lite frulle, sen hoppa in i duschen och sen vidare på stan för shoppping med pappa :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!