Hejsan.

Läget? Här är det sweet. Jobbet idag gick bra trots illamående hela dagen. Hade en fet lunch och julbordet började klockan 13.oo. Fråga inte om det blev stressigt. Vi fick bokstavligt talat be folk resa på arslet och det är väl inte det första man vill göra. Men dagens julbord gick bra och jag fick kila hem runt halv 4 snåret. Gick hem och drog en dusch och sen gick jag vidare till thilda där också pontus var ett tag. Fixa oss lite och gick förbi gränden för att plocka en take away latte. Gick vidare till Kvarnen där pappa och karolina med familj redan var. Treväligt att träffa dom, första gången faktiskt. Kan ju inte säga att jag uppskattade maten med tanke på att jag har ätit julbord i 3 veckor och har en vecka kvar, menmen. Nu ska jag iaf sova. Ledig imorgon så det blir maskinen, härligt. Antar att vi ses där? Känns som att halva festerås ska dit.

It feels like you’re a million miles away
As your lying here with me tonight
But I’ve got no more tears to cry

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : ett glas kan vi ta absolut, skulle va kul :)

du får även gärna komma hem till mig(här på stan) när jag fyller år den 25? de blir typ förfest sen utgång :)

2009-12-17 @ 10:45:54
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!