pjuuh...



Nu är lagomt irriterad på alla människor man trängts med på stan. Hittade i allafall alla julklappar jag ska så nu kan jag lugna ner mig i allafall :) Tess åkte till restaurangen för att fixa lite och jag ska packa ihop det sista nu för hemfärden till Sala. Ikväll blir det kräftor! Fyfan vad gott alltså. Vi äter alltid kräftor dagen före julafton, konstigt va? haha :) Men jag klagar inte för det är det godaste som finns. Nej, vi hörs när jag kommit hem till sala!

saknar camillllllllaaaa! Men snart ses vi :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

hehe vet inte, de e mina tjej kompisar som e jätte snälla sen victor sen kanske martina o micke o min kille då förstås :) du känner ju mig så bli utanför behöver du inte oroa dig för

2009-12-23 @ 15:37:19
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!