SE UPPPP!

För nu ska här shoppas! Alltså jag är så taggad, som ett litet barn på julafton. Haha, men det är ju julklapps shopping idag också. Det pappa betalar är julklappar och det jag betalar är nödvändigheter. Vill inte kolla hur mkt pengar jag gjorde av med på krogen sist alltså, kommer riva mig i håret och slå mig själv i huvudet när jag ser hur mycke det är, haha. Thilda kommer ner till tjugo över tolv också så hänger hon med oss där ett tag. Sen drar nog vi två till gränden för en matbit om inte pappa bjuder på mat, som han säkert kommer göra. Hoppas på att camilla kommer ner också, gullungen :) Tycker det är så roligt när folk snackar skit så att andra ska bli osams, det kommer aldrig att ske haha.

sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!