sprängs snart..



Kill me! Känns som det är enda utvägen snart alltså. Huvudvärken vill inte försvinna helt enkelt, inte illamåendet heller. Bara skakar haha.Febern hälsar på också. Har iaf precis fått i mig lite kalkon med hasselbackspotatis, det är på gott och ont att ha en pappa som är kock haha. Verkar iaf inte vara nått speciellt bra på tv idag heller.. boring. Men hade aldrig klarat en utgång i detta tillstånd.

Vet ni? Pappa bad mig ringa ett nummer nyss men det var ingen som svara så gick telefonsvararen på och så var det en man som sa "Hej du har kommit till agneta och tony, vi är inte hemma men lämna gärna ett meddelande" piiip. Och vet ni vem det var :O? MIN FARFAR!!!!!!!! Första gången jag hör hans röst. Har aldrig träffat honom heller. Så farfar känns helt fel att säga. Men pappa ska försöka ta upp kontakten med honom och då kanske jag får träffa honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!