tjingeling

Hureläget? Med mig är det så bra som det kan bli förutom att jag har årets hosta. Startar väl 2010 lagom med att dö i svininfluensan skulle jag tippa på. Därför gör vi morgondagen så bra som det går :) Blir att dra hem till Joi vid 5 snåret så jag och Mills lär gå upp i tid imorgon, finns mycke att fixa haha.

Vi träffades på stan idag runt 3 så kolla vi runt i alla affärer i ett riktigt deppmooood... Ingen av oss var på glatt humör (händer väldigt sällan). Är hon ledsen gör jag hon glad och tvärtom. Till och med när jag cyklade in med henne i väggen så att hon nästan förblödde (haha) så fick henne att skratta bara genom att be henne skratta haha. Kommer aldrig glömma den natten! Iallafall jag hittade en klänning till imorgon. En svart från H&M med "stora" axlar :) Precis som jag ville ha. Orkar inte gå runt som någon schlagerdrottning imorgon klädd som en discokula. Nog för att det är fint, men jag känner ba inte först. Känner för att vara lite chillad helt enkelt.

Träffade sötnosen ett tag på stran också :) Han hjälpte mig och camilla med lite stuffs tills imorgon, så snällt så<3 Tur att jag fick träffa han idag för imorgon blir det inte av tråkigt nog.

Camilla och jag ligger och kollar på Johan Falk filmerna. Nu ska vi kolla på 4:an, fårse när vi somnar. Nej nu ciggpaus sen fortsätta kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!