tjipp :)



Stövlar - Dinskor, Lackleggins - GinaT, Tunika - Lindex, Päls - H&M
Så, började med en enkel "dagens outfit" eftersom jag har lite tid över :)

Slutade klockan två idag, kors i taket. Jobbet idag gick bra. Men ska inte nämna några detaljer. Säger bara att det är åskmoln i luften och det har blixtrat, haha. Nu sitter jag här och väntar på att Camilla ska komma hem från irsta. Så ska vi ner på stan och ta en latte antagligen. Kanske hinner shoppa lite? Sen ska jag försöka få henne att färga mitt hår ikväll. Sen ska vi också träffa en annan kompis för att sola. Ja, jag sola igår och dör nog i det där solaruimet, men whatever :) Är på förvånadsvärt bra humör trots omständigheterna. Finns dom som har det värre lixom. Skrattretande, skulle inte förvåna mig om du är en av mina trogna läsare ;) Du är välkommen att stanna!

over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!