tjululu

Hej på er!

Igår så började kvällen somsagt hos Jonas. Han hade inflyttingsfest. Var där och träffade grapparna ett tag men vi drog efter ett tag. Sen drog vi vidare till Rock & K baren. Det var inte så mycke folk till en början så vi stod mest och chilla lite med vakterna så länge haha. Kul att trubaduren skämde ut mig och camilla inför alla. Skriker våra namn i micken och driver med oss som fan så alla börjar skratta. Men vi är vana haha! Han sa i micken att han hade firma fest och att vi var bjudna eftersom det bara var han i sitt företag. Sen pratade vi med honom efteråt och sa, så du hade firma fest du? Han ba, japp! Vi ba, jaha bjuder företaget eller? haha så bjöd han oss på shots.

Det var en massa folk man kände men tyckte mest vi hängde med personalen. Känner alla där nu typ haha. Får väl jobb snart. Då vill jag vara dörrvakt! Haha så jäkla kul. När vi kom ner och snacka med vakterna en gång så hade det ställt sig två nissar 5 meter bort och börja spela dragspel och skit och tiggde pengar. Och dom höll på att bli galna! Han ba; är det någon som kan polska som kan be dom ställa sig vid bmb istället? hahaha, fyfan vad vi skratta. Och ena vakten ba: Alltså jag har en kexchoklad och en krona, tror ni det räcker? hahah. Dom drog iaf sen.

Roligast var nog den sista kvarten. Bartendern bjöd på öl och hoffmaestro spelades ur högtalarna! Appropå det måste jag ringa dom. Glömde ju min klocka och silver ring på efterfesten sist. Skickligt så. Men han dom hörde av sig förra veckan och sa att dom skulle kirra det där med sakerna så får hoppas på det bästa :)

Efter krogen tog jag en taxi hem till en vän. Sen sov vi ända till typ 2 halv 3. Kollade lite på robinsson och snacka  lite med päronen innan jag fick skjuts hem. Då hämta vi upp camilla och köppte med oss en pizza hem och svulla! Sen kom Saman och hämta oss runt kvaqrt i 4 och skjutsade mig till jobbet :) As gulligt av honom! Ikväll har jag jobbat till klockan nio sen mötte jag upp Camilla så tog vi en latte på gränden och snacka skit. Måste ju prata om allt som händer och sker förfan. Livet går fanimej helt okej nu, ska inte klaga!

It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!