ung och fräsch ;)

(HAHA) Nu är man nyrenoverad tänkte jag säga. Nytt fräscht hår. En nyans mörkare och än så länge trivs jag som fisken i vattnet. Det kommer dock ljusna lite grann innom ett par dagar. Ny-solad och brun är man också. Man ska inte klaga. Det var skönt att träffa Camilla igen efter allt för lång tid. Vi hade mycke skvaller att dela med varandra! Först gick vi ett tag på stan men hittade inget intressant. Får gå när jag har mer tid. Sen tog vi en latte på gränden och snacka av oss. Hemlisar, hemlisar.. mummsigt. Sen tog vi en prommis till solstudion och mötte upp Emilia, kul att träffa henne igen efter en lång tid. Nu ikväll har ja och Camilla sysselsatt oss med att färga varandras hår och lyssna på varandras problem, haha. Förjävligt rent ut sagt, sånt man skrattar åt om ett år eller två. Tänk vilka problem man hade för flera år sen som gjorde att man trodde världen skulle gå under. Då önskar man att man hade tagit allt med en nypa salt, men inte då ;).

Imorgon blir det jobb jobb jobb :) Skönt att göra något i allafall! Ska försöka gå och lägga mig i skaplig tid idag. Men först ska jag nog kolla på One tree hill, gossip girl och paradise hotel, haha.

<3 Warto walczyć


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!