vilken kväll!

Tjabba! Fyfan vilken kväll det har vart. Brandmännen kom runt 18.oo och sen den har det vart fullt ös fram tills nu. Tar tillbaka allt jag sagt. Dom ÄR snygga & dom ÄR vältränade. Okej, inte alla.. men många.

Efter jobbet drog jag och Tess till Harrys och festade vidare med alla brandmän och många andra också haha. Det var så jäkla kul. Garvade så jag dog när jag såg alla pansionärer shaka ass ;) Träffade en jätte trevlig kille också, huhu. Men vet inte hur jag ska ta vårat samtal riktigt, det lät såhär:

J- alltså du är så snygg
F- haha, jamen tack då, desamma :P
J- amen du är i en anna liga tjejjen
F- va? haha
J- Du är för snygg för mig, sluta nu.
F- Vad har jag gjort? :O haha
J- Du ger mig den där blicken..
F- haha vad rolig du är..
J- jag är en gubbe om man jämför med dig
F- ålder är bara en siffra och du är långt ifrån gubbe!:S:P
J- Men jag är äldre än dig
F- Japp :)
J- Nej jag måste gå nu, klarar inte av att se dig
F- HAHA men vi har ju bara pratat med varandra? :P
J- :( jag vet.. Men du vet vad jag heter ;)
F- haha..jaja! ska dra hem nu ;P

(tro inte nu att han är typ 30 för det är han inte, men det lät på honom som det, rolig kille)

HAHA, alltså brandmän. Dom var sjukt stela på restaurangen sen när vi kom till harrys var det helt andra personer. Det var i allafall hur trevligt som hellst, och behövligt! Nu ska jag fixa mig för sängen och gå och lägga mig. Jobbar långpanna imorgon och det ska faktiskt bli kul. Tobias spelar. Tess jobbar dessvärre inte med mig men det gör Camilla iaf :D haha hon är rolig hon, får mig att kolla på äldre killar. Menmen, c you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!