Back in town

Nu är jag hemmma i sala igen :) Efter skolan (som gick förvånads värt fort, hade kul på köpet också) så drog jag bara hem till pappi och packade. Jag lämnade verkligen ett bombnedslag efter mig men får fixa det tomorrow när jag är tillbaka. Gick på "stan" i sala med mamma när jag kom hem och kolla lite saker. Fick en blå vit randig tröja från lindex som jag suktat efter, happy long time nu :D Sen så fick jag också ett svart nagellack som jag behövde, schyrre :) Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli fääärdi. Skola imorgon, börjar 10 över 1, hur skönt?

Sen imorgon ska jag kanske va med sötnisse och sen kanske sy in daniellas hår haha fan vad vi tjatar om det där jävla håret, men det blir aldrig gjort ju. Längtar så sjukt till helgen, och till lovet :D Åh, en hel veckas sovande!

Blev mysiskläder idag. Leggins och stor stickad tröjja :) Om ni kollar på bilden kan ni gissa vad jag ska göra nu. Stääda rummet haha (A) Eller det är väl mest bara att lägga och hänga in alla kläder som ligger överallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!