bråådis

Har inget internet hemma, men nu är jag hos d så kan skriva lite innan vi drar vidare på match. Hon har match mot sala och jag ska kolla (:

Kvällen igår började hemma hos mig med emilia. Sen mötte vi upp sofie jeanette kalle emma och martin på bussen. Som gick hem till Jenny på förfest :) Det var typ som en klassfest, verkligen asakul :) Sen blev det konrad och jag hinner verkligen inte skriva om det så det får bli i bilder istället :)


Emma, jag, denice, Sofia & Janina


Emilia jag jeanette (bjuder haha)


My sexy ladies :)


Alex, denice, emma, martin :)


jeanetter kalle martin


calle jenny alex :)


<3

Den här bilden är från en annan helg jag hittade nyss. Me and D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!