Död är verkligen bara förnamnet.

Mina föttter :( Dom värker satan ska jag säga.
Jag somnade väl runt halv 5 igår och pappa ringde 10 och sa att ja skulle komma till 11 istället för 12. Skjuuut mig tänkte jag. Men jag hoppa upp ur sängen så jag skulle vakna till och tog en halvkall dusch. Sen tog jag en prommis till restaurangen med hopp om att bli ännu piggare, men jag blev mest svart. Svart att mascara som rann ner för kinderna pågrund av vinden. Va full rulle från början, hade väl ungefär 100 luchgäster och sen var det bara att flytta bord och stolar och fixa långbord till afterworken. Runt halv5 började det rulla in folk, det blev verkligen knöökfullt! Runt 150 pers. Och det som stod på schemat var servera, servera, servera, och a mycke annat skit också. Men det var sjukt kul och en riktig upplevelse. Fick mycke i dricks också, wiho :) Nu är jag hemma och här förblir jag resten av kvällen, ensam, eller kanske sällskap om alkisen drar tummen ur arlset. Fårse :)

Här är lite bilder från i onsdags på konrad:

Woho :)

Abbe Calle Fannsan Millan :)
CP calle ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!