:)

Wiho, fick en massa massa kläder. 4 par skor & 4 papperskassar fulla med kläder. Och en jacka som kostade 5000, nu är jag happy :) Sen fick jag skjuts hem till pappa i västerås av mormor så nu sitter jag här nydushad och len som en babyrumpa! Ska slänga i mig lite frukost/lunch/middag nu hade jag tänkte för hann inte äta någonting när jag var i sala :P

Ikväll blev det såklart ändrade planer men vad blev inte så förvånad så hade ju somsagt en plan B ;) hahaDet blir utgång med emilia och jag hoppas några mer tjejjer är på :) Samuel från emilias klass ska med oss tror jag också :) Slänger säkert in dagens klädsel senare eller kvällens kläder menar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!