fuck you right back!

Idag har jag en sån här cp dag när jag är sur för allt och ingenting. Japp, men sånna dagar ska man väl också hinna med innan man dör. Allt för väl med sig något gott och det lär väl finnas en anledning. Om inte är säkert morgondagen en gnutta enklare om man har vart sur för att man kunnat vara sur för dagen innan..

Pappa och Karolina är och köper mat. Dom ska käka pizza men jag tycker inte om det så mycke så det blir donken för min del. Hm, känner mig så nyttig, för jag har ju inte bara ätit chips idag? Haha men det är söndag så vad ska man göra om inte svulla.. Daniella kommer förbi om ett tag, hon ska kolla på beck med oss, fårse hur länge hon orkar stanna. Skola igen imorgon, vil börjar med religon men jag har för mig att våran ursnygga lärare inte skulle vara där imorgon så den lektionen kan ju bajsa på sig rent ut sagt. Men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!