Godmorgon Godmorgon

hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör! HAHA fyfan var jag hatar den låten. Men garvar i allafall varje gång jag hör den. Trodde aldrig att jag skulle somna igår. Men det gjorde jag :) Runt halv 2 då, men det är tidigt om jag vet att jag inte kommer somna. Var rätt så pigg imorse i allafall. Eller det var svårt att stiga upp men se gjort resten som smort. Nu ska jag sätta på min lite clothes och sen gå till tåget. :)

Kööök idag. Eller rättare sagt servering (Y) Hoppas det blir kul, orkar inte en tråkig dag, mitt braiga humör förtjänar något bättre. Hoppas också på en tidig dag. Sen ska jag träffa emila och sen hem och fixa för på kvällen blir det lite dricka hos jenny och sen vidare ut på något trevligt ställe :)

Grattis Sofia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!