Hallå där

vem e du ;) Som ler så fint mot mig?

Jag sa hallå där. Läget då? Med mig äre toppen, fjärilar i magen och lyckorus i kroppen. Och en spykänsla från magsäcken och uppåt, åt nyss mat nämligen :) Fick äta köpmat eftersom ikväll sover inte pappa hemma som tur är höll jag på att säga. Blev galen på katterna inatt.

Va på stan med daniella idag ju. Hon hitta presenter åså :) Sen hängde vi lite på indiska och gjorde Emilia sällskap, hann snacka lite tjejsnack också ;) Haha vi har haft mycke och prata om på sistonde tycker jag :P Emilia kom hit lite efter jobbet också :)

Imorgon ska jag jobba :) Börjar mellan 10 och 11, jag får komma när jag vill mellan det :) Men kommer nog så tidigt som möjligt så får jag lite mer cash. Sen vet jag inte riktigt när jag slutar. Pappa fyller år imorgon också :) Grattis till honom. Ska egentligen åka hem till Sala imorgon men gör det antingen på onsdag eller kanske tisdag kväll då :P


Hade pappas skjorta, leggins, converse liknande skor, skinnisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!