Halvsover fortfarande

Daniella ringde nyss. Bad mig följa med ner på stan och löpa present till hennes mor och bror. Och jag måste ju ändå komma upp i tid så jag hänger på :) Men fyfan vad trött jag är, Karolinas jävla katter måste ha en släng av adhd i sig, minst sagt. Dom kraffsar på dörrar, jamar sönder våra öron och försöker komma ut hela tiden.

Nu ska jag i allafall hoppa in i duschen och fixa mig lite granna :) Kanske att dagens outfit kommer slängas upp lite senare. Hoppas det blir en kaffelatte på stan också för jag är sjukt sugen på det :S Glöm inte att veckans låt kommer upp idag också :) Några förslag på någon bra låt? Den som kommer med bästa låten länkar jag högst upp på mig blogg :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!