happy

Ihh min bästaste pappa kom hem med en godispåse till mig att ha till beck. Han är väl för omtänksam ibland han :) Nu har jag någon slags känsla av rädlsa i magen. Bara för att jag kollar på beck och tror att allt som händer på tv kan hända i verkligheten. Ska i allfall gå ut och ta en cigg alldeles strax och sen lägga mig i badet. Tvätta håret åsådära, skönt att ha det gjort när jag vaknar upp imorgonbitti, DÖD. Börjar 8 imorgon, inte okej :( Men har religon (happy long time) och sen en till lektion, efter det slutar jag. Wiho :) Ändå rätt bra dag imorgon för då ska jag först vara med D :) Sen när han lämnar mig för träning ska jag vara med daniella och sy in löshår, mindre roligt förmina fingrar som kommer få ont, men vad gör man inte för en bästa vän :)


Jag och emilia vet hur vi ska roa oss på förfest hos mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!